Informacje

Kontakt

MBK Company

Grunwaldzka 71/3

85-239 Bydgoszcz

NIP:
9671210717
REGON:
340680780
E-mail:
GG:
34240192
Telefon:

O sprzedającym

 

JESTEŚMY FIRMĄ PROMUJĄCĄ EKOLOGIĘ I ZDROWY TRYB ŻYCIA

 

Helia Projekt to kolejny etap rodzinnego przedsięwzięcia, w ramach którego pragniemy zaoferować Państwu produkty spożywcze na bazie słonecznika bulwiastego. Są to wyroby najwyższej jakości, produkowane wyłącznie z ekologicznie uprawianych roślin, technologią zapewniającą zachowanie naturalnych i zdrowych właściwości. W miarę postępu nasza oferta dla Państwa zdrowia będzie sukcesywnie poszerzana.


Nasza firma powstała z wieloletniej fascynacji Topinamburem (Słonecznik Bulwiasty), jesteśmy plantatorami tej niezwykłej rośliny, a od niedawna mamy przyjemność zaoferować Państwu naturalne, pełne siły i słońca produkty które na pewno pozytywnie wpłyną na Państwa zdrowie.  

 

KLIKNIJ TUTAJ ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT PRODUKTÓW Z TOPINAMBURU I WŁAŚCIWOŚCIACH TEJ NIEZWYKŁĘJ ROŚLINY!


KLIKNIJ TUTAJ ABY UZYSKAĆ INFORMACJĘ NA TEMAT NASZEJ PLANTACJI ORAZ CIEKAWOSTKI DOTYCZĄCE HODOWLI I ZASTOSOWANIA TOPINAMBURU!

 

 

Płatność/dostawa

Podajemy wagę produktów oraz szczegółowy cennik wysyłek aby każdy mógł wybrać optymalną formę wysyłki dla siebie. Można również obliczyć ile będzie kosztowała wysyłka za większą ilość produktów.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy pisać na:

GG:  34240192

e-mail: heliasklep@gmail.com


Waga produktów:

Produkt

Waga

Dżem 1 słoik

450g

Cukierki 1 paczka

150g

Syrop 1 butelka

550g

INULIN T proszek 1 paczka

150g

INULIN T tabletki 1 opakowanie

80g

HELIASELEN tabletki 1 opakowanie

60g

Cennik wysyłki:

Przesyłka listem poleconym:

Waga

Cena - Ekonomiczna

Cena - Priorytet

50g do 100g

3,90zł

4,60zł

100g do 350g

4,10zł

5,10zł

350g do 500g

4,90zł

5,80zł

500g do 1kg

7zł

8,50zł

1kg do 2kg

8,50zł

11zł

Przesyłka jako paczka:

Waga

Cena - Ekonomiczna

Cena - Priorytet

do 1kg

9,50zł

11zł

od 1kg do 2kg

11zł

13zł

od 2kg do 5kg

13zł

14,50zł

od 5kg do 10kg

18zł

20,50zł

od 10 do 15kg

21zł

25zł


Należności za zakupione produkty prosimy wpłacać na konto bankowe:

mBank 25 1140 2004 0000 3602 6676 6788

MBK Company

Ul. Grunwaldzka 71/3

85-239 Bydgoszcz


Formy płatności

1. Płatności w sklepie realizowane są przelewem na konto bankowe firmy - wpłata należności na podstawie zamówienia.

2. Wpłaty należy dokonać najpóźniej 7 dni od daty złożenia zamówienia. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na konto bankowe firmy.

3. Koszty wysyłki ustalane są w oparciu o cennik Poczty Polskiej i zostaną doliczone do wartości zamówionego towaru. Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży.


Dostawa

1. Dostawy odbywają się na terytorium całego kraju a realizacja zamówienia  trwa od 2 do 7  dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy.

2. W przypadku artykułów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się w celu uzgodnienia warunków zamówienia, w tym rezygnacji z dostawy.  

3. Dostawy dokonywane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.

4. Koszt wysyłki pokrywa Klient.

5. Koszty: wysyłki i zwrotu towaru zgodnego z zamówieniem nie są zwracane, gdy zamówiony towar nie zostanie odebrany.

6. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia gdy Klient nie przestrzega zasad Regulaminu lub zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn logistycznych.

Regulamin

I. Postanowienia ogólne

1. Realizacja sprzedaży odbywa się według zasad określonych w niniejszym regulaminie. W momencie złożenia zamówienia Klient zobowiązuje się do przestrzegania zasad regulaminu z jego całkowitą akceptacją.

2. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

3. Z oferty sklepu mogą korzystać osoby fizyczne i osoby prawne zwane  Klientem.

4. Osoby fizyczne korzystające z oferty sklepu muszą być pełnoletnie i muszą korzystać z pełnej zdolności do czynności prawnych, o których mowa w ustawie kodeks cywilny.

5. Zamówienie złożone przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny.

 

II. Zakup towaru

1. Zamówienia można składać przez stronę internetową.

2. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres Klienta w ciągu 24 godzin zostanie wysłany e-mail z informacją o zamówieniu. Informacja jest tożsama z przyjęciem zamówienia do realizacji.

3. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia np. brak produktu w magazynie,  klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.

4. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w określonym terminie Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia, a wszystkie dokonane na ten cel wpłaty zostaną zwrócone przelewem na podane konto w ciągu 24 godzin.

5. Warunki realizacji potwierdzonego przez sklep zamówienia w tym ceny za produkty są wiążące do końca okresu realizacji złożonego zamówienia..

6. Zamówienie może nie być przyjęte do realizacji  w przypadku braku wystarczających danych umożliwiających jego prawidłową realizację np. brak adresu, na który należy wysłać paczkę, brak adresu e-mail umożliwiającego potwierdzenie zamówienia.

7. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki.

8. Odbiór przesyłki musi być stwierdzony pisemnym pokwitowaniem potwierdzającym odbiór paczki w stanie nienaruszonym.

9. Prezentowanie towarów na stronie sklepu nie jest jednoznaczne z dostępnością w magazynie i możliwością realizacji zamówienia.

 

III. Dostawa

1. Dostawy odbywają się na terytorium całego kraju a realizacja zamówienia  trwa od 2 do 7  dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy.

2. W przypadku artykułów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się w celu uzgodnienia warunków zamówienia, w tym rezygnacji z dostawy.  

3. Dostawy dokonywane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.

4. Koszt wysyłki pokrywa Klient.

5. Koszty: wysyłki i zwrotu towaru zgodnego z zamówieniem nie są zwracane, gdy zamówiony towar nie zostanie odebrany.

6. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia gdy Klient nie przestrzega zasad Regulaminu lub zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn logistycznych.

 

IV. Zwroty

1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w sklepie:  w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny, po pisemnym zgłoszeniu zwrotu.

2. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu.

3. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane  konto bankowe.

4. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Adres odesłania zwrotu będzie podany indywidualnie.

 

5. Paczki wysyłane na inny adres lub paczki za pobraniem nie będą odbierane.

 

V. Reklamacje

1. W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej dotyczącej wad produktów należy odesłać zakwestionowany produkt wraz z dokumentem zakupu oraz opisem wady produktu na adres heliasklep@gmail.com

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń fizycznych , które powstały podczas transportu będą uwzględniane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego z pracownikiem Poczty Polskiej.

3. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru do sklepu pokrywa Klient.

4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

5. W przypadku, gdy wymiana towaru na inny wolny od wad nie jest możliwa, Sklep poinformuje Klienta o takiej sytuacji. Klient może wyrazić chęć zwrotu pieniędzy, które zostają przelane na wskazany przez niego numer rachunku bankowego w kwocie ceny zakupu.

6. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.

7. Towar reklamowany należy wysłać w odpowiednim opakowaniu

 (tak by zwracany towar nie uległ zniszczeniu).

 

VI. Formy płatności

1. Płatności w sklepie realizowane są przelewem na konto bankowe firmy - wpłata należności na podstawie zamówienia.

2. Wpłaty należy dokonać najpóźniej 7 dni od daty złożenia zamówienia. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na konto bankowe firmy.

3. Koszty wysyłki ustalane są w oparciu o cennik Poczty Polskiej i zostaną doliczone do wartości zamówionego towaru. Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży.

 

VII. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych.

 

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt:

e-mail:  heliasklep@gmail.com

 Gadu Gadu: 34240192 (proszę pisać bez względu na status)

 Odpowiemy na każde pytanie i postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości z Państwa strony

 

Inne

Jeśli szukasz więcej informacji na temat TOPINAMBURU, jego właściwości, uprawy, przetworów to zapraszamy na nasze inne strony:

 

NASZA STRONA DOMOWA

NASZA PLANTACJA